Huifkartocht,

Op 23 augustus was er een gezellige huifkartocht met een geselecteerd gezelschap, mensen die het even nodig hadden, ter eren van het 100 jarig bestaan van Someren-Heide .

En hiermee is er weer een van de vele  mensenwensen vervult.

Een mooie zonnige dag in alle opzichten.

De huifkar van Gerard Sonnemans werd van stal gehaald en Hans Loverbosch reed het gezelschap rond 11 uur naar “Betsie’s Hof” in Asten Heusden.

Onderweg even er uit voor drinken en een versnapering en zeker ook even buurten wat heel belangrijk is.

Daar voegde Gerard Sonnemans, zijn dochter bracht hem na met de auto, zich ook bij het gezelschap omdat Gerard eerst even op controle moest in het ziekenhuis.

Aangekomen bij “Betsie’s Hof” stond de soep en lekkere gesmeerde broodjes al klaar.

Na het eten was er een leuk kwisje over het verleden van de Hei, en voor de winnende tafel was er een lekker potje jam door Betsie zelf gemaakt.

Daarna kwam er een muziekgezelfschap waar iedereen uit volle borst meezong en de sfeer er goed inbracht onder het genot van hapje en een drankje.

Ook werden er nog versgebakken wafels geserveerd die door Betsie werden gebakken met eigengemaakte jam en slagroom.

Zo kwam er rond 16.30 uur een einde aan deze mooie dag en reed Gerard de huifkar met heel gelukkige en tevreden mensen weer huiswaards.

Zo die kunnen er weer weer even tegen na zo’n opkikkertje.

Met heel veel dank aan de werkgroep van het 100 jarig bestaan wat hebben ze weer hun best gedaan.

Ine Kuijpers, Jo Louwers, Ennie van de Boer, en Hans Loverbosch.

Alsmede de medewerking van “Betsie’s Hof” en het muziekgezelschap.

PS. Omdat het toch ook allemaal KBO leden zijn plaatsen we het ook op de KBO website al was dit geen KBO aangelegenheid.

Jammer genoeg staan de foto’s niet op volgorde maar dat ligt aan de website.